Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2008

TETARTH MERA:diskola 8a se apoxtisw..

Kai enw egw eimai ston pono mou me ton mixali(to paidi pou maresei)skeftomai oti mporei pio grigora na perase o iounios kai o augoustos alla to kalokairaki sthn telikh perase..kai twra prepei na fanoume dinatoi giati prepei na kanoume ena mploum sta va8ia..toulaxiston egw..giati twra 2 pragmatase trwne..prwton to sxoleio kai o stoxos pou edw kai 14 xronia polemas kai einai adiko na paei xamenos,kai deuteron to ais8hma pou niw8eis ka8ws kai to rigos pou se diapernaei otan se koitaei autos pou eisai 1 xrono kai 2 mhnes kollimenh.Kai se ksanarwtw egw giati autos exei meinei mono sta vlemmata,kai stis makrines omilies pou egw apantw klasika me thn erwtish tou tipou..ti eipes??????????kai stravwmoutsouniazw thn fatsa mou anarwtiontas kai pali:"MAKRIA KAI AGAPHMENOI"opws leei kai i despoina olimpiou..H olimpiou omws exeis kai ton Mixalh..xaxa SYMPTWSH Egw dn exw kanenan..8elw ton mixalh mou omws pou ws paradeigma kai protipo klasikou ellina malaka thn wra pou koitazomastan estelne mynimata me thn kakistro thn allh..pou ama thn petixw kako xrono na 'xei.!!Shmera pou pigame gia kafe eida ton prwhn filo tou(gt twra dn kanoun parea)kai 8umontas ekeines tis fraseis ..ton kinigisa!Ton akolou8isa kai piga kai tou milisa,....rwtontas xamenos sthn poli pigeneis....leei i paroimia..San ton xameno kai me thn psixi na mou exei vgei piga kai ton rwtisa pou einai o Mixalhs..Mou eipe oti einai sto strato kai gia ton logo auto exoun xa8ei kai dn milane pleon....!Ontws o Mixalhs twra edw kai 3 mines kanei parea me ena allo paidi.kai i tixi mou xtipise thn porta,mou afhse kati kai meta klasika EFYGEEE...Kata tixh..ton sinantisa me to kalliw(i filh mou)otan pige na faei se ena souvlatzidiko..Ekei epesan ekatomiries maties fisika me thn sinodeia tou kinitou tou..ne to kalliw sizitousame gia ton Mixalh..autos me eixe parei xabari oti milousame gia auton kai ekane ena noima sthn kallia alla kai pali apo makria..kai pali dn katalava kati..pige na plirwsei kai meta efige..kai edw kollaei to allo rito..H TYXH MOU EFUGE..alla isws na ksanar8ei..AX re Mixalh kai na hkseres poso poli exw xalastei gia sena..alla mallon monh mou travaw koupi..!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: